Informacja dla uczestników Polskiej Konferencji Optycznej 2022

COVID-19

Wymagany certyfikat szczepienia lub wynik badania RT-PCR

Ze względu na bezpieczeństwo uczestników, udział w wydarzeniu ograniczony został do osób posiadających ważny certyfikat covidowy wydawany przez Ministerstwo Zdrowie, lub negatywny wynik badania SARS-CoV-2 metodą RT-PCR uzyskany nie wcześniej niż 24h przed rozpoczęciem pierwszej sesji konferencji tj. 12 czerwca 2022.. Prosimy o wcześniejsze przygotowanie certyfikatów covid (lub wyniki badań) w celu usprawnienia procesu rejestracji na wydarzenie. Dziękujemy za współpracę umożliwiającą stworzenie bezpiecznych warunków dla uczestników.

Miejsca

Hotel Tumski: sala konferencyjna oraz stanowisko rejestracyjne

Wejście na salę konferencyjne, dedykowane dla uczestników konferencji znajduje się od strony Wisły – dojście od głównego wejścia znajdującego się od strony ulicy Piekarkiej  możliwe jest przez poparking od strony ulicy. Zaraz przy wejściu znajduje się stanowisko rejestracyjne, a sala konferencyjna znajduje się na poziomie -1 oraz -2 Hotelu Tumskiego. 

Hotel Tumski: sala cichej pracy

Organizatorzy przygotowali dla uczestników salę cichej pracy, która usytuowana jest na parterze pomiędzy recepcją a restauracją. Prosimy o  zachowanie ciszy w sali, by umożliwić pozostałych uczestnikom odpoczynek i/lub pracę.

Hotel Tumski: restauracja

Restauracja w Hotelu Tumskim znajduje się na parterze. W restauracji będę serwowane obiady oraz poranne przerwy kawowe.

Lisia Jama 

Zapraszamy wszystkich uczestników konferencji na spotkanie integracyjne w Lisie Jamie, które odbędzie się 12 czerwca. Dla studentów_ek i doktorantów_ek zostały przewidziane dodatkowe bonusy. 

Browar Tumski

W Browarze Tumskim zaplanowane jest spotkanie integracyjne po kolacji konferencyjnej w mniej formalnej atmosferze. Dla uczestników została zarezerwowana sala znajdujących się w podziemiach Browaru. 

Program kulturowy

Program kulturowo-krajoznawczy został zaplanowany w programie konferencji na wtorkowe popołudnie. Organizatorzy przygotowali uczestnikom konferencji możliwość wyboru atrakcji przewidzianych w tym punkcie programu. Poniżej prezentujemy skrócony opis obu opcji.

Wycieczka z przewodnikiem po Płocku połączona z wizytą w Oddziale Art Deco Muzeum Mazowieckiego

Wycieczka z przewodniem po Płocku, wyjdzie spod Hotelu Tumskiego o godz. 15:00. Pierwszym punktem programu jest wizyta w Oddziale Art Deco Muzeum Mazowieckiego, po którym uczestnicy zostaną oprowadzeni przez pracownika Muzeum. Następnie przewodnik oprowadzi uczestników po najważniejszych zabytkach Płocką.

Ze względu na konieczność wcześniejszego zarezerwowania biletów – prosimy o deklarację wyboru atrakcji poprzez formularz rejestracyjny dostępny poniżej do poniedziałku 13 czerwca 2022 do godz. 14:00. 

Szacunkowy, łączny czas trwania wycieczki to 3  godz.

Więcej informacji: Oddział Art Deco Muzeum Mazowieckiego

Rejs statkiem po Wiśle 

Rejs statkiem Żeglugi po Wiśle. Podczas półtoragodzinnego rejsu uczestnicy zobaczą najbardziej urokliwe miejsca. 
Liczba miejsc na statku jest ograniczona w związku z czym obowiązuje rejestracja uczestników. W przypadku chęci uczestnictwa w rejsie – prosimy o wypełnienie formularz dostępnego poniżej do poniedziałku 13 czerwca 2022 do godz. 14:00. Szacunkowy, łączny czas trwania rejsu to 1.5 godz.

Wizyta na farmie alpak / alpakoterapia 

W odpowiedzi na zapytania od uczestników, dodana do programu została wizyta na farmie alpak specjalizujących się w alpkoterarpii. Wizyta przewidziana jest na godz. 18:00, w związku z czym opcja dostępna jest tylko dla osób które nie wezmą udziału w wycieczce z przewodnikiem po Płocku. 

Więcej informacji: Alpaki na wzgórzu

 

Zakwaterowanie

Hotel Tumski

Hotel Tumski

Doba hotelowa w Hotelu Tumskim zaczyna się o godz. 14:00 i kończy o 12:00. 15 czerwca zostanie wyznaczone dedykowane pomieszczenie dla uczestników konferencji, w celu umożliwienia im przechowania bagażu po opuszczeniu pokoju. Osobom zakwaterowanym w Hotelu Tumskim przysługuje śniadanie, które będzie serwowane w godzinach 06:30-10:30 w patio.

Parking w Hotelu Tumskim jest płatny – 25 PLN brutto za każdy dzień. Należność należy uregulować przy wymeldowaniu z hotelu. W celu dostania się na parking należy podjechać pod szlaban, który się automatycznie otworzy. Wyjazd z parkingu wymaga skontaktowania się z recepcją Hotelu.

Hotel Starzyński

Doba hotelowa w Hotelu Starzyńskim zaczyna się o godz. 16:00 i kończy o 11:00. Hotel Starzyński wyraził zgodę by uczestnicy PKO mogli zameldować się już od godz. 14:30 w niedzielę.

15 czerwca zostanie wyznaczone dedykowane pomieszczenie dla uczestników konferencji, w celu umożliwienia im przechowania bagażu po opuszczeniu pokoju. Osobom zakwaterowanym w Hotelu Starzyńskim przysługuje śniadanie, które będzie serwowane w godzinach 06:00-09:00 w restauracji hotelowej.

W Hotelu Starzyńskim znajduje się również parking dedykowany dla gości Hotelowych. Oczekujemy na potwierdzenie informacji dotyczących opłat.

Informacja o zakwaterowaniu

Informacja o zakwaterowaniu w danym pokoju, zostanie rozesłana do uczestników PKO do 9 czerwca 2022. W przypadku braku wiadomości – prosimy o kontakt pod adresem email: pko2022@faj.org.pl

Transport autokarem Warszawa-Płock-Warszawa

Informacje logistyczne

Autokar odjedzie 12 czerwca 2022 o godz. 12:00 spod Centrum Sportu i Rekreacji (Kampus Ochota Uniwersytetu Warszawskiego). Wyjazd z Płocką zaplanowany jest na 15 czerwca o godz. 15:00 spod Hotelu Tumskiego. Szczegółowe informacje, wraz z danymi kontaktowymi do koordynatora przejazdu zostały przesłane bezpośrednio do osób, które zarezerwowały miejsce w autokarze.

Informacje dla osób prezentujących

Prezentacje

Podczas konferencji, uczestnicy nie będą mieli możliwości uruchomienia prezentacji z własnego komputera. W związku z tym prosimy o wcześniejszy kontakt z obsługą techniczną sali w celu wgrania prezentacji oraz sprawdzenia czy slajdy wyświetlają się poprawnie. Na potrzeby konferencji został przygotowany komputer z systemem operacyjnym Windows 10 oraz MacBook z system macOS. Komputery wyposażone są w oprogramowania: Microsoft PowerPoint, Adobe Acrobat Reader oraz Keynote. W związku z tym rekomendowane rozszerzenia plików z prezentacją to: .pptx, .pdf oraz .key. Rekomendujemy przygotowanie slajdów o proporcji 16:9. Stanowisko rejestracyjne będzie dysponowało kilkoma pendrive, które można będzie wypożyczyć  by wgrać prezentację.

Osoby prezentujące pierwszego dnia tj. 12 czerwca proszone są o wcześniejsze przesłanie prezentacji na adres email: pko2022@faj.org.pl.

 

Na zakończenie dnia, wszystkie pliki z prezentacjami pokazanymi danego dnia zostaną trwale usunięte z pamięci komputera.

 

Plakaty

Rekomendowany rozmiar plakatu to B1. Zachęcamy do jak najwcześniejszego rozwieszenia plakatu – na stoisku rejestracyjnym będą dostępne materiały mocujące. Prosimy również o zdemontowanie plakatu do wtorku do godz. 14:00. Plakaty które nie zostaną zdemontowane do tego czasu zostaną zutylizowane. 

Wydruk plakatu w Płocku

Wychodząc na potrzeby uczestników PKO, organizatorzy nawiązali współpracę z lokalna drukarnią, która przygotowała specjalna ofertę na wydruk plakatu w formacie B1 – 38 PLN brutto. Plakaty, w formacie pdf, prosimy wysyłać na adres email zlecenie@airprint.pl, z dopiskiem w tytule „PKO2022”,do 13 czerwca 2022 do godz. 10:00. Drukarnia z którą współpracujemy to AirPrint.

Plakaty zostaną dostarczone do Hotelu Tumskiego w poniedziałek 13 czerwca, i dostępne do odbioru na stanowisku rejestracyjnym.

Płatność za wydruk plakaty uiszczana jest oddzielnie przez każdą osobę, która zleci wydruk. Organizatorzy nie pośredniczą w realizacji płatności.

Nagrody

Nagroda za najlepsza prezentację

Podczas PKO’2022 zostanie wręczona nagroda za najlepszą prezentację wygłoszona podczas konferencji. Nagroda w wysokości 3500 PLN brutto, ufundowana przez firmę Eurotek,  zostania przyznana przez Komitet Naukowy konferencji.

Nagroda za najlepszy plakat

Podczas PKO’2022 zostanie wręczona nagroda za najlepszy plakat zaprezentowany podczas konferencji. Nagroda w wysokości 3100 PLN brutto, ufundowana przez firmę Amecam,  zostania przyznana przez Komitet Naukowy konferencji.

Regulamin przyznawania nagród

Często zadawane pytania (FAQ)

B1 – możliwa jest orientacja pozioma oraz pionowa.

Prawdopodobnie tak – prosimy o kontakt z organizatorami konferencji.

Zawartość przełącznika

Nagrody zostaną wypłacone do dnia 31 lipca 2022 po dostarczeniu wymaganych oświadczeń do celów podatkowych.